Zrzutka na książki do czytania!

Zrzutka na książki do czytania!



Witajcie w kolejnym poście na blogu! 
        Tym razem przychodzę do was z czymś całkowicie innym, bo ni to właściwie tematyczny post, ni porady, ni recenzja...nito coś tam ;D Ogólnie rzecz biorąc, już od jakiegoś czasu szukam po siedzi jakiś darmowych ebooków i książek w pdf ' ach, ale niestety jest takowych bardzo mało, lub znajduję tylko te, które są krótko mówiąc...niezbyt ciekawe, dobre, wciągające i tak dalej.
      Jak zapewne wiecie, jak na razie jestem osobą niepełnoletnią, wciąż się uczę i nie mam ani za bardzo czasu ani możliwości jakoś zarobić na to, aby z jakąś konkretniejszą częstotliwością kupować książki. Przyznam się wam, że u mojego brata pasja do książek rozwinęła się niegdyś bardzo wcześnie i mamy aktualnie ponad sto pozycji na półkach, ale jednak...to nie jest to.
     Wiecie chyba co mam na myśli? Fajnie byłoby kupować jakieś książki na własną rękę, kierując się przede wszystkim tym, co mnie samej się podoba, co mnie zainteresuje i tak dalej, a nie przekładać wszystko po kolei, oraz sprawdzając, czy może to mi będzie pasować. Wciąż pamiętam, jak z zaciekawiona sięgnęłam po Monstrumologa i nie dalej niż w połowie książki chciało mi się hardo modlić do muszli klozetowej ;D
      Co by jednak zbytnio nie zbaczać z tematu, jak to widać w kolumnie po prawej stronie, założyłam zrzutkę na książki. Jeżeli po prostu czegoś nie ogarniam i sprawa wcale nie jest tak prosta jak mi się wydaje, zawsze możecie mnie oświecić X3 No znaczy, wiem, że do przelania środków potrzebne jest konto bankowe, ale tak czy siak za kilka miesięcy czeka mnie osiemnastka i takowe będę zakładać, a nie sądzę, żeby do tego czasu udało mi się zebrać jakąkolwiek większą kwotę, jeżeli coś w ogóle ;D
     No wiecie, od nikogo niczego nie wymagam, tak na dobrą sprawę, to po moich nadziejach które upadły na patreonie, raczej niczego nie oczekuję, ale ten,,,fajnie by było XD
    Oj rany, wiem, że ten post jest ogółem beznadziejny, ale jakoś nie miałam pojęcia, jak mam się za to zabrać.
   
      Podsumowując, będzie mi bardzo miło, jeżeli ową zrzutkę odwiedzicie ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj drogi czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło jeżeli po przeczytaniu owego posta, zostawisz po sobie jakiś ślad.

Subscribe

Flickr