Przemyślenia na temat bloga - tylko książki, czy popkultura!

      Przemyślenia na temat bloga - tylko książki, czy popkultura?


      Hej ludziska! Tym razem postanowiłam przygotować o wiele luźniejszy post, ponieważ nie będzie on dotyczył ani recenzji, ani trików czy porad. Właściwie, to w większości nawet nie otrze się o temat samych książek i oczywiście pisania, o którym traktuje od samego swojego powstania.
      No, ale do rzeczy. Bardzo lubię czytać książki, ale nie jest to moje jedyne hobby. Interesuję się popkulturą praktycznie po całości. No wiecie, obejrzałam w życiu nawet więcej filmów, niż przeczytałam książek, lubuję się w anime i komiksach czy animacjach. Jest mnóstwo rzeczy, którymi mogłabym się podzielić, no ale wciąż zatrzymuję się na pewnym ograniczeniu, jakim jest target. Zastanawiam się, czy powinnam jednak utrzymać się w tej jednej konkretnej tematyce bloga, czy może rozwinąć ją tak, jak mam na to ochotę.
     Aktualnie mój blog nie jest zbyt często uczęszczany, więc tak na dobrą sprawę lepiej podjąć tego typu decyzję teraz, niż kiedy będzie miał kto z niego zrezygnować, prawda? No właśnie w tym rzecz, nie chcę żeby ludzie omijali mój blog, bo nie będzie na nim już tylko książek, lub nawet odwrotnie.
     Na tę chwilę prowadzę kilka różnych blogów i przyznaję się, że nie za specjalnie się na nich skupiam - pomimo iż naprawdę bym chciała. Z jednej strony dobrze byłoby zamieszczać wszystko  jednym miejscu i tym samym rozszerzyć sobie pole do popisu, ale z drugiej...target powinien chyba zobowiązywać, prawda?
     No wiecie, po prostu chciałabym zaprowadzić pewien porządek na blogu.

1 komentarz:

  1. Ja jestem zdania, że im więcej zainteresowań autora, tym więcej czytelników, co jest zresztą logiczne, bo każdy liźnie bloga z różnych powodów. Ważne tylko, żeby te teksty były dobre, żebyś nie udawała nikogo innego, bo to będzie widać. Jeśli masz wiele zainteresowań, pisz o tym. Pisanie wyłącznie o książkach może być męczące na dłuższą metę, bo w końcu kiedyś wszystkie tematy się wyczerpują. Nie ograniczaj się. :)

    OdpowiedzUsuń

Witaj drogi czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło jeżeli po przeczytaniu owego posta, zostawisz po sobie jakiś ślad.

Subscribe

Flickr