Książka za bezcen - Maskarada szaleńców

        Książka za bezcen - Maskarada szaleńców

       Witajcie w kolejny poście na blogu! Tym razem przybywam do was z recenzją dość krótkiej książki o tematyce wampirycznej, którą jednemu z członków mojej rodziny udało się kupić bodajże w jakimś przydrożnym kiosku. Jest to ,,Maskarada szaleńców" z cyklu ,,Wampiry z Morganville", autorstwa Rachel Caine. Choć pewnie spodziewacie się, że tym razem to już na pewno przejadę po owej książce, to muszę przyznać, że wcale nie była aż taka zła. No, ale o tym dowiecie się nieco później.  

        Opisując fabułę jak najbardziej po krótce, skupia się ona przede wszystkim na konfliktach pomiędzy młodocianymi wampirami i ludźmi. No, a przynajmniej tyle mogłam wywnioskować z większego fragmentu owej książki, w jaki się wgryzłam. Przyznaję, że nie przeczytałam jej do końca, właściwie sama nie pamiętam już dlaczego. Być może dla tego, iż ciężko było mi do końca zrozumieć akcję. No tak, to oczywiste jak się zaczyna czytać od którejś tam części, ale jak już wspomniałam, owa książka wpadła w moje ręce praktycznie przypadkiem i wcześniej nie miałam absolutnie żadnej styczności z serią ani autorką.

        Naprawdę długo zabieram się do przeczytania ,,Maskarady szaleńców" ponieważ ilekroć patrzyłam na tą cienką książkę z minimalistyczną okładką, kupioną w jakimś kiosku, na myśl przychodziło mi tylko i jedynie słowo ,,gniot". Sięgnęłam po nią dopiero pewnego późnego, wakacyjnego wieczoru, kiedy naprawdę bardzo mi się nudziło. Choć z początku naprawdę miałam wrażenie, że czytam coś co zasłużyło sobie na zapomnienie (głównie dla tego, iż akcja książki zaczyna się od robienia śniadania i herbatników), to w miarę czytania okazało się to nawet ciekawą opowieścią. Choć tak czy siak, nie byłam w stanie nazwać owej książki czymś, co zasługiwałoby na moje uznanie, to przynajmniej umiliła mi wieczór.

Moja ocena? 4/10

W tym poście to tyle, do napisania! ^^


1 komentarz:

  1. czytałam dawno tę serię i pamiętam, że nawet mi się podobała :D

    OdpowiedzUsuń

Witaj drogi czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło jeżeli po przeczytaniu owego posta, zostawisz po sobie jakiś ślad.

Subscribe

Flickr