Co znajdę na nudnym blogu o książkach?

Co znajdę na nudnym blogu o książkach?




           Nawiązując do ambitnego tytułu, oczywiście będą to książki.
            Jestem entuzjastką czytania, chociaż już od jakiegoś czasu nie za bardzo mam kiedy sięgnąć po kolejną książkę. Bywa, taki los.
          Moim ulubionym gatunkiem jest fantasy i oczywiście większość przeczytanych przez mnie książek pozostaje w tej tematyce. Mimo to, sięgam czasem po horror czy kryminał, ot tak z ciekawości ^^
           To pewnie nic zaskakującego, ale moim największym marzeniem jest wydanie w przyszłości własnej książki. Przyznam, że marzy mi się to już od małego. W sumie to od czasu zanim jeszcze w ogóle zaczęłam jakieś czytać XD
           No wiecie jak to jest, zawsze starałam się sklecić jakąś opowieść, ale ostatecznie nigdy mi to nie wychodziło.
         Aktualnie mam kilka projektów, mad którymi często i dość ciężko pracuję. Mam nadzieję że kiedyś przyniesie to efekty ;3


Ale co z tym blogiem!?

            A więc, na blogu publikować będę recenzje książek, moje przemyślenia nad nimi oraz sama nie wiem co jeszcze. Sami rozumiecie, wszystko zależy od weny XD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Witaj drogi czytelniku!
Będzie mi niezmiernie miło jeżeli po przeczytaniu owego posta, zostawisz po sobie jakiś ślad.